5 טעויות נפוצות בניהול קמפיינים בגוגל – SFB Digital Marketing

תוכן שיווקי

מה שקורה במצב כזה הוא שאומנם חלק מבעלי העסקים אכן יצליחו להשיג המרות בודדות וגם, לא כאלו שאפשר להגיע איתם רחוק אבל הרוב המוחלט פשוט ישרוף את הכסף שלו.

כדי לעזור לכם להימנע מכמה שיותר טעויות, אנו נציג בפניכם מס’ טעויות נפוצות שלא תחוו בניהול קמפיין בגוגל עם מומחה.

1. מחסור במחקר מקדים

חלק מניהול קמפיינים מוצלח הוא הכנה מקדימה ומקצועית שנותנת לנו תחזית לגבי מה שעלול לקרות בקמפיין שלנו, עוד לפני שיצאנו לדרך.

כדי להצליח עם הקמפיין שלך אתה צריך לבוא מוכן עם מחקר מילות מפתח ממוקדות ומדוייקות לעסק שלך.

עלייך לדעת אילו מהם יותר יקרות, אילו יותר תחרותיות ואילו יותר ממוקדות.

אתה צריך לדעת באיזה סגנון כתיבה עלייך לדבר לגולשים שאתה רוצה להפוך ללקוחות.

דבר נוסף, הוא, הכרת המתחרים שלך, מי מופיע בכל פעם שמחפשים את הביטויים הכלליים ומי מופיע כל פעם שמחפשים את הביטויים שהם יותר ממוקדים לעסק שלך.

ברגע שתכיר את המתחרים תוכל ללמוד הרבה על התחרות שלך, תוכל לקבל רעיונות למודעות ותוכל תמיד להישאר מעודכן.

2. הגדרת והקמת הקמפיין

כשאנחנו מקימים קמפיין, אנחנו חייבים להגדיר ולהקים אותו כמו שצריך.
אנחנו חייבים לשים לב לכל אפשרות שאנחנו יכולים לשלוט בקמפיין שלנו ולהשתמש בה בחוכמה.

יש מס דברים שחשוב לשים לב אליהם בהקמת הקמפיין והם:

– תקציב: בהתאם לתקציב החודשי שיש לכם, חשוב שתגדירו תקציב יומי בהתאם, כדי שלא תחרגו ממנו. מעבר לזה שחשוב לתת את התקציב הגבוהה ביותר לקמפיין “בראש המשפך”, שיתן לנו את רוב התנועה החדשה לאתר.

– מיקומים גיאוגרפיים: בקמפיין אפשר לבחור איזורים גיאוגרפיים שאנחנו רוצים להחריג או להוסיף. זה חשוב במידה והשירות שלכם או המוצר לא יכול להגיע לכל מקום בארץ.

– שפות: כשמו כן הוא, אם אתם מכוונים לסוג אוכלוסייה מסויים, חשוב להגדיר גם את השפה שהם דוברים.

– שעות עבודת הקמפיין: האם אתם זמינים לתת מענה ללקוחות כל היום? האם הלקוחות מחפשים את המוצר או השירות שלכם מעבר לשעות העבודה? אם לא אז חשוב להגדיר מראש את שעות עבודת הקמפיין כדי לא לשרוף פניות שמגיעות מחוץ לשעות העבודה.

– קהלים: תוכלו לבחור לקדם את הקמפיין שלכם ולחשוף אותו בפני אנשים שאתם בוחרים לפי דאטה שיש לכם לדוגמא גולשים שהיו באתר או רכשו מכם ואתם יכולים גם לכוון לקהלים לפי תחומי עניין וגילאים.

– כותרות ותיאורים: כאן אנחנו צריכים לעניין את הגולש עם ההצעה שלנו, חשוב שתהיה הצעה מעניינת וברורה כדי שהגולש הרלוונטי יוכל להבין שאנחנו פונים אליו ומציעים לו משהו ששווה לו להיכנס לבדוק.

– תמונות / סרטונים: אם הכותרות והתיאורים שלנו לא ימשכו את העין, אז יש לנו את התמונות והסרטונים שאי אפשר להתעלם מהם. חשוב להוסיף מדיה איכותית למודעה.

3. ניהול התקציב

כשאנחנו מנהלים תקציב שיווק, אנחנו רוצים שהכסף שלנו יושקע בקמפיין, מודעה או אפילו מילה שמביאה לנו את כמות ההמרות הכי גדולה ואיכותית.

אנחנו תמיד חייבים לעקוב אחר הביצועים של כל חלקיק בקמפיין שלנו ולוודא שהכסף זורם למקום הנכון.
ניתן לעשות אופטימיזציה בכל הרמות, ברמת הקמפיין, קבוצת המודעות, המודעות, מילות מפתח, מוצרים, קהלים, גילאים, מגדרים וגם לפי הכנסת משק בית.

אלו דברים שאנחנו צריכים לשלוט בהם, כי אם אנחנו לא נעשה את זה המערכת של גוגל תעשה זאת עבורנו. לעיתים בודדות – היא צודקת אבל ברוב המקרים היא תשלח את הכסף למקומות הלא נכונים.

אם אנחנו נשלוט בחשבון הפרסום שלנו בגוגל כמו שצריך, אנחנו נדע בוודאות מה עובד יותר טוב.

4. אופטימיזציה

הרבה בעלי עסקים או משווקים טוענים שהם עושים אופטימיזציה, כאשר הם בכלל לא מכירים את המגוון הרחב של האפשרויות שהמערכת מציעה להם וכמה שליטה יש להם על הקמפיינים.

כמו שאמרתי בפסקה הקודמת, ניתן לעשות אופטימיזציה בכל הרמות.
צריך כל הזמן לבדוק אילו אפשרויות יש לנו לשינויים לאחר שקראנו וחקרנו את הנתונים שקיבלנו מהקמפיינים. אין דבר כזה שאין שינויים לביצוע בקמפיין שלא מצליח לעבוד כבר תקופה.

אם אתם לא מכירים את כל מגוון האפשרויות לאופטימיזציה עליכם ללמוד אילו אפשרויות יש ואיך עושים זאת.

אם אתם לא מעוניינים ללמוד לעשות זאת ואתם מעדיפים שמישהו שמתמחה בזה יעשה את זה עבורכם זה יהיה מעולה, אבל אף פעם אל תשאירו את זה באוויר מהסיבה שזה פשוט כסף שהולך, ולא חוזר.

5. ויתור / חוסר סבלנות

דבר נוסף ואחרון, חלק מעניין ההצלחה, בכל דבר שאנחנו עושים בחיים ובפרט בשיווק שלנו, דורש הרבה מאוד סבלנות והרבה מאוד הבנה ששיווק זה תהליך שבו מתחילים מלמטה ולאט לאט צומחים.

בדרך יש קשיים כמובן, כשלונות, עצבים ואכזבות. אבל לאחר תקופה ארוכה שתשווקו ולבסוף תצליחו – אתם תבינו עד כמה הסבלנות השתלמה. אני רואה הרבה אנשים שפורשים מוקדם מידי, מאבדים סבלנות ומוותרים. הם מחליטים לפרוש כי הקמפיין שלהם לא מביא להם ביצועים מטורפים על ההתחלה, הם מחליטים לפרוש כי הקמפיין שעבד להם מעולה כבר לא מניב שום דבר והם לא מצליחים לתקן את זה והם פורשים כשהם מבינים איזה דרך הם צריכים לעבור וכמה הם צריכים ללמוד בשביל להצליח לנהל את הקמפיינים שלהם בגוגל כמו שצריך.

שיווק מוצלח דורש זמן, מחשבה, קריאה וניתוח של נתונים, הסקת מסקנות וביצוע שינויים בלופים.

לסיכום

כדי לסכם את המאמר, חשוב להבהיר שאם אתם מרגישים שהתחום של ניהול קמפיינים בוגל אינו מתאים לכם, או שזמנכם יקר מדי בשביל להשקיע בתהליך שכזה בעצמכם, קיימת אלטרנטיבה.

האלטרנטיבה היא להיעזר בשירות של מומחים לפרסום בגוגל, שיעשו עבורכם את העבודה במקצועיות.

ב SFB Digital Marketing תוכלו ליהנות משירות של מומחים לפרסום בגוגל, כזה שיספק לכם את השירות שאתם צריכים ויקח את העסק שלכם למעלה.
החברה תדאג שהקמפיינים שלכם יהיו מוצלחים ויעמדו ביעדים שנקבעו.

בסופו של דבר, החלטתכם בין ניהול עצמי לבין הפקדת המשימה בידי מומחים תשפיע על כיוון ועל הצלחת העסק שלכם.

כתבות נוספות

כתבות נוספות

כתבות אחרונות

״התהליך ארוך ומתיש ונגמר לא פעם בסירוב״: אלפי ישראלים זכאים לתג נכה אך אינם מצליחים לקבל אותו – יש פתרון, עם התחייבות לאחוזי הצלחה...

עבור אלפי אנשים חשיבות קבלת תג נכה היא קריטית: התג יאפשר להם חניה קרובה ונוחה במקום להתרוצץ ברגל – בעיקר עבור אלו שאינם מסוגלים...

לימודי קורסים מקצועיים: המפתח להתפתחות אישית ומקצועית

הגדלת ההון העצמי היא צעד קריטי בדרך לרכישת דירה ולקבלת תנאי משכנתא טובים יותר. ההון העצמי לא רק מקטין את סכום ההלוואה הנדרש, אלא...

בריכה, ג’קוזי, חדר כושר טרקלין עסקים וג’ימבורי לילדים בלב בוקרשט: סטאר קוואליטי תציע דירות יוקרה המייצרות כ-9-12% תשואה ב-480,000 ₪ בלבד

פרויקט היוקרה ממוקם בלב בוקרשט ונחשב לאחד מבנייני המגורים המפוארים בעיר, בו דייריו ייהנו מבריכה, ג'קוזי, חדר כושר טרקלין עסקים וג'ימבורי לילדים במתחם המגורים...
spot_img
אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם