״הלקוחות של מכבי שירותי בריאות מרוצים יותר מחברי הקופות האחרות״: זה הזמן לעבור למכבי שירותי בריאות – תוך דקות ספורות ובקלות!

תוכן שיווקי

עבור רובנו קופת החולים בה אנחנו נמצאים לא הייתה הבחירה שלנו אלא של ההורים ומאז נשארנו רשומים לאותה הקופה מבלי לחשוב מדוע או מה הסיבה לכך – אך חשוב לדעת: מעבר מקופת חולים אחת לאחרת אינו פוגע בזכויות המבוטח, המגיעות לו על פי סל שירותי הבריאות מקופת החולים ממנה הוא ביקש לעבור. אנשים רבים חוששים לעבור לקופת חולים אחרת משום שהם חושבים שהוותק בביטוח שלהם יימחק, אך זו טעות חמורה לחשוב כך – הוותק שלכם נשמר ואין כל חשש – מעבר בין קופות מתבצע בימינו במספר קליקים בודדים ובלי ניירת ובירוקרטיה מתישה.

המספרים מוכיחים – לקוחות מכבי שירותי בריאות מרוצים יותר 
על פי סקר מטעם משרד הבריאות אשר נערך לאחרונה ובחן את דעת הציבור על רמת השירות של קופות החולים השונות ועל תפקודם בקרב אלפי מבוטחים נקבע שחברי מכבי שירותי בריאות מרוצים יותר מאשר חברי הקופות האחרות. מליוני ישראלים חברים במכבי לא טועים – לקוחות הקופה נהנים מלמעלה מ-90% רופאים מומחים בפריסה ארצית, שירותי דיגיטל מתקדמים ומוקדי רפואה דחופה גם בערבים, סופי שבוע וערבי חג – כל אלו ועוד הובילו את שירותי בריאות מכבי למקום הראשון בסקר שביעות הרצון של משרד הבריאות ובפער ניכר.

למידע נוסף והצטרפות בקלות – מלאו את הפרטים הבאים:

    שירותי הדיגיטל המתקדמים
    במכבי שירותי בריאות לקוחות הקופה נהנים משירותי הדיגיטל המתקדמים אשר מאפשרים לבצע מגוון רחב של שירותים מרחוק, החל מצפייה בתוצאות בדיקות ובתיק האישי ועד לתקשורת ישירה עם הרופא וקבלת מסמכים רלוונטיים מבלי להגיע למרפאה או לביקור. בעידן בו אנו חיים לאנשים אין זמן להגיע למרפאה, ולכן, שירותי הדיגיטל המתקדמים של מכבי שירותי בריאות מאפשרים ללקוחות לבצע מגוון גדול של שירותים מרחוק, בנוסף למוקדי רפואה דחופה גם בשעות הערב. 

    שירותי הדיגיטל המתקדמים הם רק סיבה אחת מיני רבות לכך שאלפי ישראלים בוחרים לעבור לשירותי הבריאות של מכבי – מעבר לכך, במכבי שירותי בריאות הלקוחות מקבלים את הביטוח המשלים המשתלם ביותר הכולל בין היתר זכויות והטבות משתלמות במיוחד ברכישת משקפיים ועדשות, אימוני כושר אישיים או קבוצתיים במחירים מוזלים, מבחר טיפולי רפואה משלימה בהנחות מיוחדות ומשמעותיות ברשת ״מכבי טבעי״, טיפולי שיניים ברשת מרפאות השיניים המובילה ״מכבידנט״, ועוד.

    הצטרפו עוד היום למכבי שירותי בריאות ותהנו גם אתם משירותי הבריאות המתקדמים והמשתלמים של הקופה!

    למידע נוסף והצטרפות בקלות – מלאו את הפרטים הבאים:

    כתבות נוספות

    כתבות נוספות

    כתבות אחרונות

    ההחזרים החודשיים מכבידים עליכם? בנק יהב מציע לכם הלוואה עד 120,000 ₪ בריבית פריים + 1% בפריסה עד 18 שנה!

    בתקופה שבה יוקר המחיה ממשיך לעלות, והוצאות בלתי צפויות יכולות להכביד על התקציב המשפחתי, רבים מוצאים את עצמם צריכים הלוואה מיידית שיוכלו לעמוד בהוצאות...

    לימודי הנדסה בתל אביב: המפתח להצלחה מקצועית בתחום ההנדסה

    בעולם הטכנולוגי המתפתח במהירות, לימודי הנדסה בתל אביב הפכו לאפשרות מבוקשת ומרתקת עבור סטודנטים וסטודנטיות רבים. העיר התוססת והמתקדמת מציעה מגוון רחב של הזדמנויות...

    לימודי תואר ראשון בצפון: השקעה בעתיד המקצועי שלך

    בשנים האחרונות, לימודי תואר ראשון בצפון הפכו לאפשרות מבוקשת ואטרקטיבית עבור סטודנטים וסטודנטיות רבים. האזור הצפוני של ישראל מציע מגוון רחב של מוסדות אקדמיים...
    spot_img
    אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם