דיור מוגן לבני הגיל השלישי – מצטרפים לדיור המוגן של ‘משען’ ונהנים מסטנדרט מגורים גבוה

תוכן שיווקי

בעבר היה נהוג לחשוב שבגיל בו נצא לפנסיה כבר לא נוכל להכיר חברים חדשים או לחיות את החיים בצורה הטובה ביותר, אך כאשר מדובר בדיור המוגן של ׳משען׳ ההיפך הוא הנכון. ב׳משען׳ תיהנו מדיור מוגן איכותי וברמה גבוהה, קהילה תוססת ומגוונת הנחשבת למשפחה אחת גדולה. ״בדיור מוגן ׳משען׳ בני הגיל השלישי נהנים ממעטפת תמיכה וטיפול, קהילה מדהימה ושלל חוגים, שירותים, הופעות, פינוקים ועוד – תוך שימור על עצמאותם״, אומרים ב׳משען׳, ומוסיפים: ״מסלול דמי הכניסה מאפשר לכם להצטרף אלינו וליהנות מדירת פרימיום קסומה במבחר הבתים שלנו במחיר אטרקטיבי במיוחד”.

משפחה אחת גדולה!
אמנם דיור מוגן לא נועד להחליף את המשפחה – שום דבר לא יכול, אבל מצד שני בדיור המוגן של ׳משען׳ תגלו עד כמה הקהילה תומכת, חמה ומספקת לבני הגיל השלישי וגם למשפחותיהם שלוות נפש, הנאה וביטחון. הדיירים יתקבלו כל אחד ואחת בזרועות פתוחות לרווחה ויזכו להכיר אנשים שמעולם לא היה יוצא להם להכיר. בנוסף, הצוות המקצועי כולו בעל לב חם ודואג שעבורו יחס אישי וחשיבה על הזולת הם חלק אינטגרלי מהעבודה. ״הצוות שלנו  הוא אנושי, מקצועי ורגיש. הצוות כולל עובדת סוציאלית, מעטפת טיפולית, אחיות, רופאים, אנשי אחזקה ואחרים – כולם עם חיוך רחב מכל הלב״, מספרים ב׳משען׳.

הסטנדרטים הגבוהים ביותר של דיור מוגן
בבתי הדיור המוגן של ׳משען׳ תמצאו דירות עם מפרטים מגוונים, שניתן לבחור מהם בהתאמה אישית – דירות פרימיום בנות 2 ו-3 חדרים, בסטנדרט בנייה ואבזור גבוה.

מתחם הדיור משלב בין הדירות המפנקות והמאובזרות לבין שטחים ציבוריים נעימים, ריאות ירוקות ומתקנים רב-תכליתיים לפעילויות חברה, העשרה, פנאי ותרבות. כפי שכבר ציינו, הבתים שלנו מאוישים על-ידי צוות מקצועי ומסור, העומד לרשות הדיירים במהלך שעות היממה, 24/7.

למידע נוסף – מלאו את הפרטים הבאים >>


    ?מעל גיל 65


    ?בעל יכולות עצמאות פיזית וקוגנטיבית מתאימות לדיור מוגן - לא סיעודי

    התמונה להמחשה בלבד

    ב׳משען׳ מציינים: ״רשת הדיור המוגן ׳משען׳ פועלת עוד משנת 1931 בלא כוונת רווח – כל הכנסותיה מושקעות בבתים, בדיירים, בפיתוח, בטיפוח ובשיפור איכות החיים והסביבה על מנת לספק איכות דיור ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. נכון להיום מונה הרשת 9 בתי דיור מוגן הנמצאים בגבעתיים, תל-אביב, רמת אפעל, חיפה, באר-שבע, ירושלים וחולון״.

    כאמור, כעת תוכלו להצטרף לדיור המוגן של ׳משען׳ וליהנות מדירות פרימיום מדהימות במגוון בתי  הרשת במחיר מיוחד. ״אנחנו יודעים שההחלטה לעבור לדיור מוגן כרוכה בהתלבטויות רבות שמלוות גם בחששות – אך הבחירה ב׳משען׳ תעניק לכם את הביטחון הרב ביותר, פעילויות תרבות ענפות, קהילה תומכת, צוות מקצועי וחם – משפחה אחת גדולה״, מסכמים ב׳משען׳.

    למידע נוסף – מלאו את הפרטים הבאים >>


      ?מעל גיל 65


      ?בעל יכולות עצמאות פיזית וקוגנטיבית מתאימות לדיור מוגן - לא סיעודי

      כתבות נוספות

      כתבות נוספות

      כתבות אחרונות

      איך ביטקוין משנה את עתיד הכלכלה הדיגיטלית?

      מאז השקתו בשנת 2009 ע״י דמות אנונימית בשם סאטושי נאקומוטו, ביטקוין עבר דרך ארוכה וכברת דרך - ממטבע ניסיוני שתפס תשומת לב שולית בלבד,...

      איפה עושים את החגים?

      החגים מתקרבים ואיתם החשק של רבים מאיתנו לצאת לחופשה מרעננת, כיפית ומפנקת בהרכב זוגי או משפחתי. אך לאן כדאי לנסוע? התשובה הלא מפתיעה היא –...

      זו מהפכה בכל הקשור בטיפול בכאבים ודלקות .״ מכשיר הבי-קיור לייזר פרו בטכנולוגיית לייזר רך משנה את חוקי המשחק

      כאבים כרוניים, דלקות והגבלות תנועה הם חלק מהאתגרים הרפואיים הנפוצים ביותר שמשפיעים על איכות חיינו. כעת, בזכות המכשיר בי-קיור לייזר, המציאות הלא נעימה הזו...
      spot_img
      אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם