אנחנו חיים בעולם דיגיטלי: מההזמנה של הסופר ועד השיחה עם הבנקאי, והתור לרופא. הכל נמצא בכף ידנו (באופן מילולי), ובמרחק כמה נגיעות במסך. עד ש… עד שמגיעים לעבודה, ישנם ארגונים וחברות גדולות שמפגינים קדמה וטכנולוגיה בתחומים רבים, אך כשזה מגיע לתקשורת פנים ארגונית, למידע, נהלים וחוויית העובד, פתאום מתבזבז חצי יום, כדי לברר כמה ימי חופשה נותרו לנו, או לתאם איזו הדרכה על מערכת פנימית. הגיע הזמן לייצר לעובדים חוויה דיגיטלית מתקדמת.
המון עולמות תוכן
בחברות וארגונים גדולים מכל תחום, העובדים נחשפים למגוון רחב של עולמות תוכן, צריכת מידע ושירותים פנים ארגוניים: מידע מקצועי או רגולטורי, הדרכה והסמכה, נהלים, מערכות תפעוליות, רווחה, מידע והודעות פנים ארגוניות, הערכות ביצועי עובד ועוד.
הבעיה היא, שלכל אחד מעולמות התוכן יש מערכת נפרדת המנהלת אותו. התוצאה עבור העובדים היא חוויה מסורבלת, לא ידידותית למשתמש, לא תואמת את חיי היומיום, ולא יעילה כלל.
בואו נדבר על הפיל שבחדר
עד עתה הניסיון של ארגונים לייצר בעצמם פתרון דיגיטלי שיעניק חוויית עובד מתקדמת לא היה מוצלח. הדוגמה הנפוצה ביותר הוא בניית פורטל פנים ארגוני, שהופך על פי רוב לפיל לבן: התחזוקה יקרה, קשה להטמיע עדכונים ושינויים, ותוך זמן קצר השימוש בו פוסק.
אל תוך הצורך הזה, בחוויית עובד דיגיטלית ומתקדמת “כמו בבית” נכנסה חברה טכנולוגית ישראלית המתמחה כבר למעלה מ-20 שנה בתכנון ויישום תהליכים דיגיטליים מקיפים בארגונים וחברות, ופיתחה מוצר מהפכני בתחום “מסע העובד” עבור חברות וארגונים גדולים.
Wendi Connect – חוויה דיגיטלית מהפכנית
Wendi Connect היא אפליקציה מבית קבוצת Ewave הישראלית, הפותרת את אתגר התקשורת הפנים ארגונית, מאפשרת ביצוע פעולות “בשירות עצמי”, מהווה מאגר מידע, מעקב, פלטפורמה חברתית ואמצעי תקשורת.
Wendi Connect לא רק מיישרת קו עם העולם הדיגיטלי, היא אף משדרגת את החוויה. הגישה לכל צרכי העובד, ממציאת אנשי קשר בארגון ועד הבדיקה של יתרת ימי החופשה, מההדרכה המקצועית ועד התאריך של אירוע החברה הקרוב – הכל במקום אחד, נוח, נגיש, עם חוויית משתמש מתקדמת ומזמינה.
כל עולמות התוכן במקום אחד
רשימה חלקית של הפיצ’רים באפליקציה כוללת תהליכי קליטה, חבר מביא חבר, הערכת ביצועים, פניות ושירות, טפסים, רווחה והטבות, נוכחות ושכר, הדרכה, הסמכה ועוד.
פשוט יותר לומר שב- Wendi Connect תוכלו למצוא – מה שתחליטו. המערכת מאפשרת התאמה אישית וחיבור של כל המערכות הפנימיות לכדי שער כניסה וניווט אחד מרכזי. כל עולמות התוכן של העובד – במקום אחד.
גמישות גבוהה לארגון
Wendi Connect מעניקה לארגונים גמישות גבוהה ליצור את המערכת המתאימה ביותר לארגון.
זה מתחיל בעיצוב המותאם, הנותן מקום ל”גאוות היחידה” ומאפשר לשלב שם ולוגו ייחודיים לכל ארגון, דרך עיצוב ממשק המשתמש, ועד והאפשרויות הקיימות במערכת. הכל ניתן להתאמה ושינוי ברמת הארגון בקלות ובכל עת.
הגמישות הגבוהה מתבטאת גם בחיבור למערכות הקיימות, החל משעון הנוכחות ועד מערכת ה ERP, וכמובן, למערכת ניהול ההדרכות המצוינת – Wendi LMS גם היא מבית Ewave, החיבור הוא פשוט ונוח ולא פחות חשוב – בר שינוי בקלות.
במידה ונעשה שינוי באחת ממערכות החברה, ב- Wendi Connect(בניגוד לפורטלים המסורבלים) אפשר לעשות את ההתאמות בקלות.
תמיד אפשר גם להיעזר בשירות התמיכה של Ewave למערכת. השירות קרוב, בעברית, עם הבנה מלאה של הצרכים שלכם.
חברות רבות, כבר קיבלו החלטה – לעובדים מגיע Wendi Connect
בין החברות שכבר עובדות עם Wendi Connect ניתן למצוא את איקאה, סופר פארם, זוגלובק, am:pm, דור אלון, כאל, , שירות התעסוקה, מכבי שירותי בריאות, מלונות פתאל, כאן 11, פסגות ועוד.
חברות ידועות, חלקן גדולות ומורכבות, עם פריסה גיאוגרפית רחבה ומגוון תפקידים גדול.
לא רק עבור העובדים
העובדים הם לא היחידים שנהנים מ- Wendi Connect, גם עבור ההנהלה ומחלקת משאבי אנוש ישנה פה בשורה.
ראשית, יש חסכון אדיר בזמן שהיה מתבזבז על מענה לשאלות שהתשובה עליהן זמינה באופן מידי באפליקציה. שנית, האפשרויות שהמערכת מציעה במעקב, בקרה, העברת הודעות, יצירת קהילה, תקשורת ישירה, אחידות במסרים הארגוניים, ועוד, פותחת אפשרויות חדשות בפני הממונים.
Wendi Connect, לא רק פותרת את בעיית החוויה הדיגיטלית של העובדים, אלא מאפשרת לשדרג ולפתח את חוויית ההשתייכות לארגון לרמה שלא הייתה קיימת קודם.
לסיכום
אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, והגיע הזמן שגם במקום העבודה העובדים יזכו לחוויה מתקדמת. Wendi Connect, לא רק פותרת את הבעיה, היא מעניקה חוויה יוצאת דופן ומשפרת את ההתנהלות לכל הדרגים החל מהעובדים הזוטרים ועד להנהלה הבכירה.