אתר חדש לנשים ויולדות לבית חולים מעיני הישועה

תוכן שיווקי

כמה מחלקות בתחום ההריון והלידה קיימות ב’מעיני’? אני ספרתי 7 מחלקות ו-12 מרפאות ויחידות. וזה לפני שנגעתי בתחום הגינקולוגיה (17), פגים ויילודים (3) ובתחום הפריון (3). האתר החדש של מעיני הישועה, המוקדש לנשים ויולדות, גילה לי שאני חושבת שאני יודעת הכל. ילדתי שם 2 לידות, אושפזתי שם למשך שבוע עם הילדה, ועדיין, יש לי מה ללמוד – שנעשה את זה יחד?

מה קורה שם בפנים?

האתר החדש, שזוהר בצבעי הסגול ורוד כיאה לאתר במיתוג נשי בולט, מציע דלת כניסה וירטואלית לבית אותו מציע בית החולים מעיני הישועה לנשים בנקודות שונות ומשמעותיות בחייהן.

יחד עם אפשרות להשקיף על הנעשה בפנים בתוך המחלקות השונות, האתר הזה הוא גם אחת הפלטפורמות הנוחות לזימון תורים, ליצירת קשר ולקבלת מענה לכל שאלה בוואטסאפ או דרך האתר.

באמצעות האתר ניתן להירשם בקליק לקורס הכנה ללידה, לשלוח שאלות לרופאים מומחים, לצפות במדריכי ידע מקצועיים וכן לצפות בסרטונים ולהאזין לפודקאסטים מקצועיים ו/או פרקטיים.

אני אישית ממש אהבתי את האפשרות להיכרות בלתי אמצעית עם הצוות הרפואי שם. סוף סוף להבין עם מי יש לי הכבוד להיפגש כשאני מגיעה ללדת או לקבל שירות רפואי אחר, מה שמאפשר גם לברר על רופאה ספציפית ולקבל המלצות כדי להרגיש בטוחה ורגועה יותר.

מניסיוני עם הצוות – מדהימים אחד אחד. מקצועיים ואדיבים מאוד. אם במעיני הישועה המשיכו עם הקונספט הזה, ועושה רושם שזה הקו, אז הצוות הוא האישו כשמדברים על בית חולים לנשים ויולדות.

מחלקות הריון ולידה במעיני הישועה

אולי בגלל שגדלתי לא רחוק ממעיני הישועה, לידה ומעיני הישועה מרגישים לי קצת כמו מילים נרדפות. כשאני עוברת ברחוב פוברסקי, משהו בבניין הגדול של מעיני מזכיר לי מיד בלון כסוף-ורוד בצורת נעל של תינוקת והרבה שוקולדים מפנקים.

האתר של מעיני הישועה מספר על עוד כמה שירותים שהמקום הזה מספק: מחלקת הריון בסיכון, למשל, במחלקת הריון ולידה יש את מחלקת יולדות א’ ויולדות ב’, כולל אופציה של ביות מלא, מרפאות טרום לידה, מרפאה מיוחדת לסוכרת הריון, מרפאות גסטרו ליווי הריון ולפי דעתי יש עוד הרבה מחלקות שלא פירטתי, רק כי התעצלתי להקליק על החץ ולקרוא מידע על עוד מרפאות.

תוכן מגניב שמצאתי באתר כולל מידע מרתק על התפתחות העובר ברחם לאורך כל חודשי ההמתנה ללידה. היו שם גם שאלות ותשובות שכל אישה בהריון שאלה את עצמה, וקישורים לקורס הכנה ללידה (מומלץ מניסיון) לצד כנסים וובינרים (בתור בוגרת – ממליצה, הייתי בשני כנסים, פגשתי חברות, והמסר העיקרי שספגתי היה שיש עם מי לדבר, בכל נושא).

אהבתי את המפה הכיפית שמצאתי באתר, סוף סוף להבין מה יש ואיפה. מצרפת צילום מסך, סתם חבל לא לראות את זה בעיניים.

מגיל ילדות ועד בכלל 

גוללת עוד קצת ונכנסת לתגית של גינקולוגיה, תחת הכרטיסייה התמימה הזו אני מגלה מגוון מחלקות, יחידות ומרפאות שמציעות מעטפת עוד מגיל הילדות ועד גיל המעבר וצפונה. מרפאת אנדומטריוזיס, מרפאת היסטרוסקופיה, מרפאת PAG לילדות ומתבגרות ועוד מגוון מרפאות. במעיני הישועה מאמינים במניעת בעיות עוד לפני שהן מתפתחות, במטרה לאפשר לכל אישה לחיות בבריאות ובאושר.

באתר מידע על כל סוג מרפאה עם אופציה לקביעה מיידית של תור ובדיקה מהירה של ימי הפעילות. וואלה, זה נוח! 

אגף היילודים – התינוקייה והפגייה

הקלקתי על תגית “פגים ויילודים” וגיליתי סשן של שאלות ותשובות שלפי דעתי כל הורה לפג חייב לקרוא: שאלות כמו: מה גורם ללידת פג, איזו תמיכה מקבלת המשפחה באשפוז ולאחריו? וגם, איך נשמרת זהות התינוק בפגייה? אלו שאלות שוודאי מטרידות הורים רבים בחוויה הכל כך מבלבלת הזו. לשאלות נוספות ניתן ליצור קשר בטלפון 03-5771111 או במייל dovrut@mhmc.co.il או פשוט להיכנס כמוני לעמוד “צור קשר” ולהשאיר פרטים.

היחידה לטיפולי פוריות

כאן עשיתי היכרות עם מרפאת גפן, מרפאה מקצועית שמלווה נשים בתהליך רגיש ומקצועי מאוד לאורך טיפולי פוריות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כולל שירותי מעקב וצילומי הדמיה.

שירותים ומידע

אני ילדה טובה, כשאומרים לי לסקור אתר ולכתוב איך מרגישה לי החוויה, אני חייבת לעבור תגית תגית בצורה מסודרת. עכשיו הגעתי לתגית “שירותים ומידע”. מצאתי שם מידע במגוון נושאים שחשובים לנשים ויולדות:

  • מדור לפניות הציבור
  • רשומות רפואיות ומידע רפואי
  • בית כנסת – זמני תפילות, שיעור בדף היומי (מרגש!)
  • מערך מתנדבים (מרגש!)
  • טופסי הסכמה לטיפול וניתוח
  • התחייבות רפואית – טופס 17
  • שבתות וחגים – כל המידע
  • דע את זכויותיך – מדריכים ומידע חשוב
  • ניתוח קיסרי פרטי – מי זכאית, איך ומה 

זהו, מקווה שלא החסרתי כלום, אם שכחתי זה רק כי יש יותר מדי שירותים, אבל במחשבה שנייה, זה לא כל כך נורא… יש לזה צד חיובי אפילו.

שאלות ותשובות

מי היה זה שאמר שידע זה כוח? בעיניי, נשים רבות יכולות לקבל הרבה כוח רק מלהבין שהן לא לבד בסירה. החלק הזה של שאלות ותשובות באתר מציע גם מידע קונקרטי שיוכל להועיל להרבה אנשים וגם סוג של קבוצת תמיכה או קבוצת שווים שמספרת: כולם ככה, לא מבינים בהתחלה וצוברים ניסיון בהמשך, הכל בסדר.

ניתן ללמוד המון משאלות של נשים אחרות בכל נושא. ממש נהניתי לקרוא את השאלות ויותר מכך את התשובות של רופאת נשים בכירה בשם ד”ר חן שני בוקובזה. היה נראה שהיא מקדישה לזה זמן ולא עונה ככה בשטחיות. במסגרת העמוד של שאלות ותשובות באתר ניתן לחפש שאלות ותשובות בתחום ספציפי וללמוד מניסיונם של אחרים. כל השאלות היו מסודרות עם כותרות ברורות, היה לי ממש נוח לגלול ולחפש מענה לשאלות. 

קורס הכנה ללידה

הקלקתי על קורס הכנה ללידה וגיליתי דברים ממש מעניינים: קורסים ללידה ראשונה וללידה חוזרת, קורס אונליין לכל מי שיש לה מעט מדי שעות ביממה ויותר מדי מטלות, כנסים בכל רחבי הארץ. אני אישית, כבוגרת הקורס, ממליצה עליו בחום. היה בחוויה הזו משהו משחרר, נעים ואפילו כיפי. התברר שהדוב לא נורא כל כך ואפשר ללדת בחוויה טובה… אפשר אגב לסייר בחדרי לידה עם אופציה לעשות את זה יחד עם הבעל, נחמד, לא?! ממליצה על ערב זוגי בשילוב ארוחה בקפיטריה בחוץ…

חושבים עליי

לא יודעת מה איתכן, החוויה שהאתר הזה העביר אותי היא ש’חושבים עליי’. מישהו אפיין, בנה ועיצב אתר סופר נוח ומזמין לשימוש, מישהו דאג להנגיש לי חומרים שחשובים לי ומרתקים אותי, מישהו דאג שאני אדע מהן שעות הביקור, מה יש בכל מחלקה ומתי יש שיעור הדף היומי כדי לאפשר לכל אישה הריון, לידה או קבלת שירות רפואי בחוויה טובה ובהתאמה אישית לצרכים שלנו בכל מחלקת הנשים במעיני הישועה. אותי זה מרגש.

כתבות נוספות

כתבות נוספות

כתבות אחרונות

צרכנות נבונה וטיפים לחיסכון בהוצאות עם ביטוח חיות מחמד של חיותא

עלויות המחיה בישראל מהוות אתגר לכל משפחה או אדם עצמאי, אך עם התנהלות כלכלית חכמה, אפשר לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה. במאמר זה...

ממזרח הפארק, ממערב הים: זו השכונה החדשה והמבוקשת בנתניה בה בונים חן ואיתי גינדי את יצירת המגורים THE REEF

כבר בקיץ הקרוב תוכלו להתגורר בשכונת הדגל החדשה של נתניה  בפרויקט THE REEF מבית חן ואיתי גינדי. פרויקט הפרימיום היוקרתי מציע כיום בתנאים ייחודיים...

לפתח תחביבים ולמצוא פעילויות פנאי בגיל השלישי זו אינה משימה קשה

הגעתם לגיל השלישי? מזל טוב! זה הזמן להתחיל פרק חדש בחיים, מלא בפנאי ובהנאה. פיתוח תחביבים ופעילויות פנאי הוא לא רק דרך להעביר את...
spot_img
אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם