״דווקא עכשיו זה הזמן לרכוש דירת יוקרה בצפון תל-אביב״: התחזקות הדולר יוצרת הזדמנות נדירה לרכישת דירה בפרויקט המבוקש של העיר, מגדל בבלי בראשית, במאות אלפי שקלים מתחת למחיר השוק!

תוכן שיווקי

בעקבות המצב במדינה כעת חלה התחזקות משמעותית של הדולר אל מול השקל אשר הביאה לכך שמחיר הדולר נכון להיום חצה את רף ה- 4 ₪ ובכך נוצרה הזדמנות שלא נראתה כבר זמן רב וספק אם תחזור בזמן הקרוב: מי שירכוש היום את הדירות האחרונות במגדל בבלי בראשית היוקרתי יקבל נכס שצפוי להשביח את עצמו בעשרות אחוזים בשנים הקרובות ובנוסף במחיר נמוך בכ-10% בעקבות הירידה בשער השקל אל מול הדולר. ״ברור לנו שמדובר בירידה זמנית של ערך השקל בעקבות המצב אך הכלכלה הישראלית עודנה חזקה ואיתנה והשקל צפוי לחזור ולהתחזק אף יותר מבעבר״, אומרים בחברת השיווק, ומוסיפים: ״קיים כעת זינוק בגילויי האנטישמיות בכל רחבי העולם, בבריטניה נרשמו עשרות תקריות בימים האחרונים, למעשה מדובר בזינוק של פי 7 מהרגיל, בברלין נעצרו מפגינים בעד עזה אשר נאסר עליהם להפגין, ובצרפת עד כה נרשמו למעלה מ- 190 תקריות אנטישמיות – לכן המסקנה היא ברורה: כל יהודי חייב שתהיה לו את הפינה הבטוחה שלו במדינת ישראל – מדינת היהודים״.

״פרויקט ייחודי בנוף התל-אביבי”
פרויקט מגדל בראשית בבלי פונה לאנשים המכוונים גבוה ורוצים ליהנות מחוויית מגורים יוקרתית – ללא פשרות. על התכנון האדריכלי החדשני והמוקפד חתום משרד האדריכלים המוביל: יסקי, מור וסיון אדריכלים. המגדל עוצב בצורת Y ייחודית, אשר מאפשרת לדיירי המגדל ליהנות מנוף פתוח עוצר נשימה עד לים הכחול של תל אביב. המגדל, הניצב בנקודה הגבוהה ביותר בשכונת בבלי היוקרתית בתל אביב, שוכן בלב פארק של 70 דונמים ונחשב לפרויקט מגורים ייחודי וראשון מסוגו בישראל.

למידע נוסף השאירו פרטים >>

שכונת בבלי גובלת בפארק הירקון, במרחק של מספר דקות בלבד מהטיילת והים – הריאה הירוקה הגדולה של גוש דן, המעניקה הזדמנות לחיים בריאים ופעילים לכל המשפחה, כל הדרך מהבית ועד לחוף הים ונמל תל אביב. ״זהו פרויקט ייחודי ונוצץ בנוף התל-אביבי״ מספר לנו מנכ״ל ובעלים, מוטי כוזהינוף, וממשיך: ״המיקום הגיאוגרפי של המגדל יחד עם עיצובו הייחודי יהפכו אותו לחלק בלתי נפרד מיופייה של תל-אביב. אחד מהיתרונות הבולטים של הפרויקט, מלבד רמת החיים הגבוהה המובטחת לדייריו, הוא מיקומו האסטרטגי. המגדל, נמצא בסמוך לצירי התחבורה המרכזיים ומאפשר נגישות מרבית לכלל קווי הרכבת הקלה אשר צפויה להיפתח בקרוב״.

לרכוש יוקרה בלב שקט 
פרויקט מגדל בבלי בראשית הוא על פי חוק מכר ובליווי של בנק הפועלים, ובנוסף, מאחורי הפרויקט עומדת משפחת כוזהינוף, אחת מהמשפחות הדומיננטיות בתחום היהלומים בישראל ובעולם. למשפחה חוסן פיננסי מוכח וקשרים מובילים עם הבנקים וגופי ההון המובילים במדינה. החברה מאתרת, יוזמת, מקדמת ובונה פרויקטים בתחומי המגורים, ההתחדשות העירונית והמסחר. ״מדובר כאן בחיסכון של עשרות ואף מאות אלפי דולרים לזמן מוגבל – אם חלמתם על דירת יוקרה בתל אביב באחד הפרויקטים המרהיבים שקמו בשנים האחרונות – זו ההזדמנות״. אומר מוטי כוזהינוף, ומסכם: ״ההיסטוריה כבר הוכיחה לנו שבכל שנה בה היה משבר בטחוני, מבצע או מלחמה, המחירים עלו בצורה משמעותית בשנים שלאחר מכן – ולא רק באזורים מסוימים אלא בכל הארץ – לכן אין זמן טוב יותר לרכוש דירת יוקרה בתל-אביב!״.

למידע נוסף השאירו פרטים >>

כתבות נוספות

כתבות נוספות

כתבות אחרונות

הבית בלואי מרשל 1: איכות חיים בקצב של תל אביב

במיקום מעולה נבנה בימים אלו בניין הבוטיק שמגדיר מחדש את היתרונות של החוויה האורבנית. אלמוג לואי מרשל 1, מציע את השילוב המושלם בין איכות...

״בימים אלו זו המקפצה שלך לעתיד כלכלי טוב יותר״: קורסי המסחר המובילים של מכללת פסגות בהתאמה אישית – מהבית או מהסניף!

בזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם מצב מלחמה מתמשך, רבים מחפשים דרכים לשפר את היציבות הכלכלית האישית שלהם. לימודי שוק ההון במכללת פסגות, מכללה מובילה...

צרכנות נבונה וטיפים לחיסכון בהוצאות עם ביטוח חיות מחמד של חיותא

עלויות המחיה בישראל מהוות אתגר לכל משפחה או אדם עצמאי, אך עם התנהלות כלכלית חכמה, אפשר לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה. במאמר זה...
spot_img
אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם