עוברים לבת ים, עולים על הרכבת הקלה!

תוכן שיווקי

דמיינו עיר מתפתחת, עיר עם מוסדות חינוך מצוינים, שטחים ירוקים, טיילת וחופי ים תכולים, חיי בילוי שוקקים, מסעדות ובתי קפה וקצב של עיר תוססת שמאפשרת לכם ליהנות מאיכות חיים לכל המשפחה. עכשיו תוסיפו לזה גם 2 תחנות של הקו האדום של הרכבת הקלה במרחק של 3 דק’ הליכה, ותקבלו את סביבת המגורים המושלמת.
ברוכים הבאים לבת ים, לגור במרחק הליכה מהרכבת הקלה.

בשנים האחרונות עוברת בת ים מהפכת התחדשות כמעט בכל תחום.
החינוך, התעסוקה, שינוי פני העיר וכמובן מגוון פרויקטים של בנייה והתחדשות עירונית יצרו הגירה חיובית של משפחות איכותיות שמחפשות סביבת מגורים חדשנית ומתפתחת. במסגרת פיתוח וחידוש מרכז העיר מוקם בימים אלה פרויקט תמ”א 38-1 ברחוב השקמה 10. בית דירות אינטימי ומוקפד עם מגוון דירות מותאמות למשפחות במיקום המרכזי בעיר, וכמובן קרוב לרכבת הקלה. 

עולים על הרכבת הקלה!
בסמוך לפרויקט השקמה, או אם להיות ממש מדויקים, במרחק של כ- 300 מטרים בלבד, ממוקמות 2 תחנות של הקו האדום של הרכבת הקלה: תחנת ‘בנימין’ ותחנת ‘בלפור’, המאפשרות לכם להגיע לתל אביב בנסיעה קצרה ללא פקקים בנוחות ובמהירות. הקו האדום פותח עבורכם מגוון אפשרויות להישאר עם המשפחה במרכז, קרוב לכל מרכזי התעסוקה והפנאי ולהגיע לעיר הגדולה ולכל גוש דן בדקות, כמעט בכל שעה.

למידע נוסף השאירו פרטים >>

    יזם שגם בונה עבורכם – הביטחון שלכם
    את פרויקט השקמה מובילות החברות MNG וליאם הנדסה להתחדשות עירונית – חברה ותיקה ומנוסה הפועלת בהצלחה בענף ההתחדשות העירונית במרכז. הודות לסיווג קבלני בלתי מוגבל ג׳5 ליאם הנדסה משמשת גם כחברה מבצעת, ובונה את הפרויקטים בהם היא שותפה כפי שמסביר מנכ״ל החברה מר עזרא אהרון, ״היתרון הגדול בחברה יזמית שהיא גם מבצעת הוא שאנחנו שותפים ומלווים את הפרויקט מהחתימה ועד לאכלוס״ לדבריו השילוב הוא חותמת האיכות, ״היכולת שלנו להיות בכל נקודה קריטית בתהליך, מאפשרת לנו להציע בכל רגע פתרונות לטובת הפרויקט בשטח. בפרויקט השקמה אנו רואים הזדמנות ייחודית להעניק חוויית מגורים איכותית בבניין מושקע ואיכותי וכמובן קרבה לפתרון התחבורתי הגדול של הרכבת הקלה שבעצם משנה את המאזן הגיאוגרפי במרכז”. 

    הדירה החדשה שלכם בבת ים
    בפרויקט השקמה תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות המותאמות לקצב החיים בעיר.
    בואו לגלות דירות גן עם גינה מרווחות, דירות 4 ו-5 חדרים מרווחות ודופלקסים מעוצבים אל נוף אורבני, בבניין ייחודי עם מעלית מהירה, לובי מעוצב, חנייה פרטית וכמובן טיפוח ותכנון סביבת הבניין. 

    עכשיו הזמן לעלות על הרכבת הקלה וליהנות ממגורי איכות במרכז העיר וקרוב לים, עכשיו הזמן לבת ים!
    4 חדרים החל מ-2,290,000 ש״ח – אל תפספסו את הרכבת!

    למידע נוסף השאירו פרטים >>

      כתבות נוספות

      כתבות נוספות

      כתבות אחרונות

      הבית בלואי מרשל 1: איכות חיים בקצב של תל אביב

      במיקום מעולה נבנה בימים אלו בניין הבוטיק שמגדיר מחדש את היתרונות של החוויה האורבנית. אלמוג לואי מרשל 1, מציע את השילוב המושלם בין איכות...

      ״בימים אלו זו המקפצה שלך לעתיד כלכלי טוב יותר״: קורסי המסחר המובילים של מכללת פסגות בהתאמה אישית – מהבית או מהסניף!

      בזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם מצב מלחמה מתמשך, רבים מחפשים דרכים לשפר את היציבות הכלכלית האישית שלהם. לימודי שוק ההון במכללת פסגות, מכללה מובילה...

      צרכנות נבונה וטיפים לחיסכון בהוצאות עם ביטוח חיות מחמד של חיותא

      עלויות המחיה בישראל מהוות אתגר לכל משפחה או אדם עצמאי, אך עם התנהלות כלכלית חכמה, אפשר לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה. במאמר זה...
      spot_img
      אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם