re:new קבוצת הבניה המובילה בישראל להתחדשות עירונית מרחיבה את פעילותה לערים נוספות, הבולטות בניהן חיפה, נהריה והקריות

תוכן שיווקי

חברת re:new המתמחה בפרויקטים של פינוי בינוי ותמ”א 38, מקדמת כיום 6500 יח”ד ב-46 פרויקטים ברחבי הארץ, בימים אלו שוקדת החברה על תוכנית ייזום ופיתוח בערים נוספות בדגש על מספר ערים מובילות ביניהן חיפה, נהריה והקריות.

חברת re:new הוקמה כשותפות בין חברת עמרם אברהם חברה לבניין בע”מ וחברת אלי נ. בניה והשקעות בע”מ- שתי חברות מובילות, בעלות ניסיון רב בתחומי הבניה, התכנון והייזום.
re:new משלבת את המשאבים, המוניטין והניסיון של החברות במטרה להתמקד ולהוביל את תחום ההתחדשות העירונית החל משלב הייזום והתכנון עד לשלב הביצוע. re:new מספקת מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת בזכות היותה יזמית ומבצעת.
לחברה גב פיננסי איתן, צוות יועצים ומתכננים מנוסה ומוניטין רב שנים בענף הבניה המאפשר לה לבנות פרויקטים מדהימים ביופיים בעלי מפרט טכני עשיר וניצול מקסימלי של המרחב.

כלניות 22 טירת כרמל, הדמיה צחי וזאנה אדריכלים

מעוניינים לבדוק האם הבניין שלכם מתאים להתחדשות עירונית?

החברה סיימה בהצלחה מספר פרויקטים ובימים אלו החלה את שיווק פרויקט CLICKa (כלניות 22) בטירת כרמל הכולל 107 יח״ד ב-2 בניינים, פרויקט NEXT (ז׳בוטינסקי 71) בטירת כרמל הכולל 82 יח״ד ופרויקט הדגל של החברה ברחוב ז׳בוטינסקי 59 בטירת כרמל, פרויקט ההתחדשות הגדול ביותר בעיר הכולל 272 יח״ד בקומפלקס ייחודי ובו 3 בניינים במרכזם יוקם פארק פרטי לרווחת הדיירים.

כלניות 22 טירת כרמל (107 יח"ד), הדמיה צחי וזאנה אדריכלים

בכל הפרויקטים אותם מקדמת חברת re:new מתבצע תהליך שיתוף מלא מול הדיירים הקיימים והרשויות המקומיות.
במסגרת התהליך החברה מספקת מעטפת וליווי מלא לאורך כל הדרך, הכולל תשלום שכ”ט עורכי דין ומסים נדרשים, ליווי בנקאי וערבות חוק מכר החל מיום פינוי הדירה ועד ליום קבלה הדירה החדשה וביטוח מלא. בפרויקטים בהם הדיירים מפונים מדירתם לטובת הבניה החברה גם משלמת את דמי שכירות לדיור חלופי, מספקת שירותי הובלה מהדירה הקיימת לדירה החלופית וחזרה לדירה החדשה ובמקרים של דיירים קשישים ובעלי מוגבלויות עוזרת בשירותי אריזה ובמציאת דיור חלופי. ניתן לומר שהחברה דואגת להכל מא’ ועד ת’ ולדיירים נותר רק להמתין בציפייה לדירה החדשה והמשודרגת הכוללת בין היתר ממ”ד, מעלית ועמידות הבניין בפני רעידות אדמה.

לדברי אבי פרץ, מנכ”ל חברת re:newהחברה פועלת להפוך את ישראל למקום טוב יותר למגורים, היא מאמינה שהתחדשות עירונית היא דרך מצוינת לשפר את איכות החיים של הדיירים ולחזק את הערים בישראל.”

אבי פרץ מנכ"ל חברת re:new, צילום יח"צ

בימים אלו החברה מרחיבה את פעילותה לערים נוספות ומציעה לדיירים נוספים להצטרף ולעבור יחד איתם תהליך של פינוי בינוי או תמ”א 38 ולקבל דירה חדשה

מעוניינים לבדוק האם הבניין שלכם מתאים להתחדשות עירונית?

כתבות נוספות

כתבות נוספות

כתבות אחרונות

הבית בלואי מרשל 1: איכות חיים בקצב של תל אביב

במיקום מעולה נבנה בימים אלו בניין הבוטיק שמגדיר מחדש את היתרונות של החוויה האורבנית. אלמוג לואי מרשל 1, מציע את השילוב המושלם בין איכות...

״בימים אלו זו המקפצה שלך לעתיד כלכלי טוב יותר״: קורסי המסחר המובילים של מכללת פסגות בהתאמה אישית – מהבית או מהסניף!

בזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם מצב מלחמה מתמשך, רבים מחפשים דרכים לשפר את היציבות הכלכלית האישית שלהם. לימודי שוק ההון במכללת פסגות, מכללה מובילה...

צרכנות נבונה וטיפים לחיסכון בהוצאות עם ביטוח חיות מחמד של חיותא

עלויות המחיה בישראל מהוות אתגר לכל משפחה או אדם עצמאי, אך עם התנהלות כלכלית חכמה, אפשר לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה. במאמר זה...
spot_img
אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם