דילים ליוון – 10 המלונות הכי שווים במדינת האיים

תוכן שיווקי

יוון היא יעד פופולארי בקרב המטיילים הישראלים בשל ההיסטוריה המפוארת, הנופים, רצועות החוף המרהיבות, האווירה האותנטית, המטבח העשיר, האקלים וכמובן המחירים היחסית נוחים. מתכננים חופשה במדינת האיים? הנה המלצות ל-10 מלונות מעולים בחצי האי פלופונס ובאי קורפו. כיום יש טיסות ישירות לשני היעדים האלו, הטיסות לפלופונס נוחתות בשדה התעופה ארקסוס, הקרוב לעיר פטרס. מדובר בטיסות שמפעילה בבלעדיות אשת טורס באמצעות חברת סאן-דור.

יוון היא פנינה ים תיכונית עם עבר מפואר, תרבות מרתקת, מטבח מפנק ואווירה ייחודית, שמציעה אינספור אטרקציות ופעילויות לכל סוגי המטיילים והנופשים – החל מנופים קסומים, מונומנטים מרשימים, חופים ציוריים ושפע מקומות בילוי נהדרים. סיבות אלו, כמו גם האקלים הנוח, הקרבה היחסית לארצנו הקטנטונת – הופכים את מדינת האיים לאחד היעדים החביבים ביותר על הישראלים. לאחר שמוצאים דילים ליוון, בונים מסלול וסוגרים את כל פרטי הטיסה, השלב הבא בתכנון נופש ליוון הוא בחירת המלון המושלם. איך יודעים מה לבחור? בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם המלצות לעשרת המלונות הכי שווים במדינת האיים. 

מלונות בחצי האי היווני פלופונס

חופשה ברמת 5 כוכבים: Aldemar Olympian Village
Aldemar Olympian Village הוא כפר נופש 5 כוכבים הכל כלול הממוקם בכפר הדייגים הקסום סקפידיה, בחצי האי פלופונס שביוון. ברחבי המלון פרושות מעל ל-40 בריכות קטנות וגדולות, ביניהן: בריכת שיזוף, בריכה חיצונית, בריכה מקורה, בריכות פרטיות ועוד, לחווית בטן-גב אולטימטיבית. מעבר לכך יש את רצועת החוף המשגעת במרחק הליכה קצרצר. בנוסף תוכלו להירגע באחד ממתקני הג’קוזי והסאונה בספא המפואר והעצום של האלדמר, או להתאמן במתחם הכושר של המלון. מלבד מסעדת הבופה במלון, יש גם מסעדות א-לה-קארט בתוספת תשלום המגישות מנות ממגוון מטבחים מחומרי גלם איכותיים. במלון יש מספר ברים מהם תהנו ממגוון רחב של משקאות אלכוהולים משובחים בחינם, מוזיקה ואווירה ותוכלו לשתות לחיי עוד יום נפלא בחופשה שלכם. 

יוון בסטנדרט שלא הכרתם: מתחם גרקוטל בקיליני פלופונס
גרקוטל היא רשת מלונות יוונית מפורסמת ויוקרתית עם למעלה מ-30 מלונות וריזורטים הממוקמים ביוון, מצרים וטורקיה. מלונות גרקוטל ידועים בשירות מצוין, מקומות לינה מפוארים ולוקיישנים מרהיבים. הרשת המצליחה הקימה מתחם תיירותי עצום ומרהיב ביופיו בעיירה קיליני בפלופונס. מתחם זה כולל ארבעה מלונות וריזורטים מפוארים ומרשימים: ממלוו בוטיק סופר יוקרתי ועל למלון הכל כלול מפנק ואפילו מלון במחיר נגיש המיועד ללינה בלבד. כל המלונות ממוקמים באותו המתחם של גרקוטל בקיליני, ומציעים מגוון שירותים ומתקנים לאורחי המלונות. המתחם מציע מגוון אטרקציות נהדרות לאורחי המלונות, ביניהן פארק המים הגדול ביותר במלון ביוון, רצועת חוף יפיפיה, מתחם ספא מפנק בשם ”אליקסיר”, מסעדות, בתי קפה, ברים. בגרקוטל תמצאו גם מתחם יוגה, פיינטבול, פעילויות ימיות וקרבה לקיליני שממנה אפשר להפליג לאי זקינטוס.

גן עדן למשפחות: גרקוטל אולימפיה אואזיס
מלון הכל כלול ברמת חמישה כוכבים, הממוקם ממש על שפת הים. גן עדן למשפחות עם ילדים קטנים עם מועדון ילדים מקסים, הופעות ושלל פעילויות לקטנטנים, רצועת חוף מהממת עם פינות ישיבה ורביצה. האולימפיה אואזיס מציע אינספור אפשרויות למלא את הבטן בכל טוב. מסעדות, בתי קפה ודוכני אוכל שמגישים מגוון מנות אהובות: המבורגרים, גירוס, צ’יפס, קרפים ועוד מטעמים מהמטבח היווני, האיטלקי והמזרח-תיכוני. יש בריכה ענקית שצופה אל הים, בריכת מים מתוקים, בריכת ילדים, 2 בריכות מקורות במתחם הספא ובריכה מחוממת. מבחינת אופציות לינה, אתם יכולים לבחור בין חדרי סטנדרט, חדרי משפחות או סוויטות, בהתאם לצרכים ואופי החופשה. כל החדרים מגיעים עם מיני בר, Wi-Fi, טלוויזיה ונוף קסום לרצועת החוף של קיליני.

יוון העתיקה פינת העידן המודרני: גרקוטל לה ריביירה וגרקוטל מנדלה רוזה
אם אתם בודקים אופציות של דילים ליוון וחולמים על חופשה באווירה של יוקרה ופאר, גרקוטל לה ריביירה וגרקוטל מנדלה רוזה הם המלונות בשבילכם. לה ריביירה הוא מלון יוקרתי 5 כוכבים בסגנון יווני מסורתי עם חדרים רחבי ידיים המשקיפים לים הכחול או בריכת המלון. מתחם המלון מציע מסעדת יוקרה, מספר בריכות – בריכת שחיה, בריכת ילדים, ובר שחייה. מלון מנדלה רוזה הוא מלון פרימיום בוטיק הממוקם על רצועת החוף ומציע לאורחיו סוויטות מלכותיות ו-וילות יוקרתיות שמשקיפות אל הים או הבריכה. תמצאו בו 3 מגרשי טניס, בריכת אינפיניטי מרהיבה, גנים מטופחים, מתחם כושר, מתחם ספא יוקרתי, מגרש גולף.

הכי טבעי לחופשה שלכם: גרקוטל איליה פאלמס
ריזורט 4 כוכבים מוקף ביער קסום. נוכחותו של הטבע מורגשת בעיצוב המלון, ששם דגש על שימוש בחומרים טבעיים ליצירת האלמנטים בחללים השונים תוך הקפדה על פלטת צבעי אדמה ליצירת תחושה של חמימות ורוך. איליה פאלמס מצוין למי שמחפש חופשה שקטה יותר בלב היער. המלון כולל בריכה מהממת המוקפת ביער, חדרים בעיצוב פשוט וכולל גישה לכל המתקנים במתחם כמו פארק המים, רצועת החוף, אטרקציות ועוד. איליה פאלמס הוא מלון המיועד ללינה בלבד ולכן מחירו זול יחסית בהשוואה למלונות האחרים במתחם גרקוטל. אורחי המלון סועדים במסעדת הבופה שבאולימפיה אואזיס ויכולים לאכול בתשלום גם במסעדות נוספות במתחם המלונות גרקוטל, בהזמנת מקום מראש. אם אתם מחפשים דילים זולים ליוון, איליה פאלמס יספק לכם תשתית מעולה לחופשה מהנה.

מלונות באזור פטרס

טאץ’ של אורבניות: גרקוטל קסה מרון
פטרס היא העיר השלישית בגודלה ביוון ומהווה את אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים בה עם מרכזי קניות הכוללים מותגים מוכרים, בתי קפה וברים תוססים, וחיי לילה כיפיים במיוחד בזכות קהילת הסטודנטים שבעיר.

קסה מרון הוא מלון נוסף של רשת גרקוטל הממוקם בקרבת העיר פטרס, מרחק של כ-45 דקות נסיעה.
מדובר במלון 4 כוכבים יוקרתי בסגנון הכל כלול, המתאים לזוגות, משפחות וקבוצות חברים שמחפשים דילים ליוון הכל כלול כדי לשדרג את החופשה. במלון המפואר יש כ-270 חדרים בעיצוב מודרני: חדרי משפחה, חדרים ללא עישון וחדרים עם מרפסת ונוף לים. בכל אחד מחדרי המלון יש טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה, מיזוג אוויר, ארון בגדים וחדר רחצה פרטי. בקסה מרון יש 5 בריכות שחיה חיצוניות ומקורות, חוף ים פרטי עם שקיעה עוצרת נשימה ובר משקאות מהמם, מתחם ספא, מגרש טניס, מועדון ילדים, גינה מטופחת ומסעדה שמגישה ארוחות בוקר בסגנון בופה מפנק. המלון הקסום ממוקם כ-10 ק”מ מנמל התעופה ארקסוס ו-12 ק”מ מהעיירה קאטו אכאיה ומספק חופשה מגוונת.

הדרך שלכם לחופשה מיוחדת: MY WAY Hotel & Events
MY WAY הוא מלון בוטיק 4 כוכבים הממוקם בלב העיר פטרס שבפלופונס. המלון מאופיין בעיצוב נקי ומדויק ומציע לאורחיו רופטופ המציג נוף פנורמי של העיר ומסעדת בופה. אורחי המלון נהנים מכל מה שיש לפטרס להציע: מדרחוב הומה מלא במותגים וחנויות בוטיק, סצינת חיי לילה, אטרקציות כמו המרינה והנמל, גשר ריו-אנטריו המפורסם, כנסיית Agios Andreas המפורסמת ועוד.

מלונות בקורפו

הים במרחק נגיעה: מרבלה קורפו
מרבלה קורפו הוא מלון הכל כלול בדרגת 4 כוכבים שמציע אווירה מתוחכמת, מוקף גנים מטופחים ונושק לים. תמצאו בו בריכת אינפיניטי מרהיבה הממוקמת בקצה צוק ומשקיפה אל הים. בנוסף ישנה בריכת שחייה נוספת בה אפשר לעשות קצת בטן-גב ולהנות ממעט נשנושים ושתיה בבר הממוקם בשטחה. המרבלה מציעה מגוון פעילויות לאורחים: ספא, חדר כושר, מגרש טניס רחב ידיים ו- 3 מסעדות שונות, כל אחת מציגה לראווה מטעמים ייחודיים, שיעניקו לחופשה רבדים נוספים.

12 מבנים ל-12 אלים: Almyros Beach Resort & Spa
מלון חמישה כוכבים הממוקם בחוף הנושא את אותו שם, חוף אלמירוס – החוף הצפוני ביותר בקורפו. הריזורט המפואר הוקם בשנת 2019 ובו 180 חדרים המתפרסים על פני 12 מבנים הקרויים על שמות האלים היווניים. בין הפינוקים השונים שמחכים לכם באלמירוס תגלו 4 בריכות שחייה, מרכז כושר, מתחם ספא, מגרש טניס, מגרש כדורסל ו-5 מסעדות שמגישות את המיטב מהמטבח היווני, המזרח התיכוני והבינלאומי. מדובר באתר נופש מטופח, יוקרתי ואידיאלי למשפחות, זוגות וקבוצות חברים שרוצים להנות מהחיים הטובים. לכן כשמחפשים דילים ליוון על מנת לנפוש בקורפו בפרט, אלמירוס הוא בחירה מצוינת לכל הדעות.

שקט ויוקרה: Angsana Corfu
אנגסנה קורפו הוא מלון 5 כוכבים ממוקם על חוף ים ציורי וקסום בעל עיצוב חדשני. לוקיישן מושלם למשפחות, זוגות וקבוצות שמחפשות מרגוע, שקט ושלווה. באנגסנה תהנו מאווירה של פאר ויוקרה. תצאו לשחייה קצרה באחת מ-2 בריכות המלון, יום מפנק במתחם הספא של המלון, אימון בחדר כושר ועוד פעילויות מהנות שימלאו את ימי החופשה בחוויות נהדרות. בין מתקני מלון אנגסנה קורפו השונים תמצאו גם מגרש טניס, 4 מסעדות ו-2 ברים שמציעים מבחר גדול של מטעמים ומשקאות משובחים.

חופשה יוונית שלא תשכחו 
ברגע שאתם יוצאים לנופש ביוון מגיע לכם להתפנק, להרגיש לא פחות ממלכים לכל אורך ימי החופשה שלכם. אל תהססו לפרגן לעצמכם, כי אם כבר חופשה ביוון, אז חופשה עד הסוף. לא מתפשרים על ההנאות הקטנות ומזמינים חבילות נופש ליוון עם אחד המלונות שהזכרנו כאן, אחד מעשרת הגדולים ביותר במדינת האיים – לקבלת החוויה היוונית אולטימטיבית. מוסיפים רבדים נוספים לחופשה, מעניקים לה טאץ’ של יוקרה, קלאס, קסם ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר ויוצאים לחופשה יוונית מפנקת, מיוחדת, בלתי נשכחת. כזו שתדברו עליה עוד רבות עם הקרובים והחברים ותחזרו לגלריית התמונות כדי להתרפק על אותם זכרונות מתוקים. 

חולמים על חופים ציוריים, טברנות שוקקות חיים ואווירה אותנטית וקסומה? הקליקו כאן להזמנת דילים ליוון!

כתבות נוספות

כתבות נוספות

כתבות אחרונות

הבית בלואי מרשל 1: איכות חיים בקצב של תל אביב

במיקום מעולה נבנה בימים אלו בניין הבוטיק שמגדיר מחדש את היתרונות של החוויה האורבנית. אלמוג לואי מרשל 1, מציע את השילוב המושלם בין איכות...

״בימים אלו זו המקפצה שלך לעתיד כלכלי טוב יותר״: קורסי המסחר המובילים של מכללת פסגות בהתאמה אישית – מהבית או מהסניף!

בזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם מצב מלחמה מתמשך, רבים מחפשים דרכים לשפר את היציבות הכלכלית האישית שלהם. לימודי שוק ההון במכללת פסגות, מכללה מובילה...

צרכנות נבונה וטיפים לחיסכון בהוצאות עם ביטוח חיות מחמד של חיותא

עלויות המחיה בישראל מהוות אתגר לכל משפחה או אדם עצמאי, אך עם התנהלות כלכלית חכמה, אפשר לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה. במאמר זה...
spot_img
אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם